e-Ügyintézés hozzáférés
Kedves Szülők!
Tájékoztatjuk a Tisztelt Szülőket, hogy a KRÉTA rendszerben megnyílt az e-Ügyintézés felülete a KRÉTA felhasználói jogosultsággal rendelkező ügyfelek számára. Az e-Ügyintézés modul a köznevelési intézmények oktatásszervezői feladatait támogató informatikai rendszer komponense, amely a köznevelés más rendszereivel integráltan és adaptívan együttműködik. A Gondviselői / Tanulói jogosultsággal rendelkező felhasználók kérelmet (kérelmeket), jelentkezési lapot, iratokat, igazolásokat, felmentéseket és egyéb dokumentumokat nyújtanak be az intézmények felé elektronikus formában a rendszeren keresztül. Ehhez lehetőségük van dokumentum sablonok letöltésére, megszemélyesítésére, a dokumentumok mentésére és visszatöltésére a rendszerbe. A felhasználói felületen keresztül ügyeiket nyomon követhetik.
Az e-Ügyintézési rendszer kezdőoldala:
https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap
Az iskola honlapján található e-Ügyintézés menüpontra kattintva is eljuthatnak erre a webcímre, illetve az e-Ügyintézés modult elérheti a KRÉTA-rendszerből is, ha gondviselőként (nagykorú tanulóként) az e-Ellenőrző menüsorában található e-Ügyintézés menüpontot választja.
Elektronikus ügyintézés felhasználói segédlete és projekt tájékoztatója itt érhető el:
Általános információs oldal:
https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760533
Gondviselői/Szülői/Tanulói információs oldal:
https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760714
Mindenkinek sikeres ügyintézést kívánunk!
Erdélyi Lajos
intézményvezető