Beiratkozás a 2020/2021-es tanévre
Tekintettel a járványhelyzet enyhülésére, a személyes beiratkozást hagyományos módon 2020. június 22-én 8:00-16:00 között tartjuk iskolánkban.
Tájékoztatom leendő diákjainkat és törvényes képviselőiket, hogy a védőfelszerelés használata (maszk, kesztyű) már nem kötelező. Aki célszerűnek tartja, természetesen használhat saját védőfelszerelést. A kézfertőtlenítés lehetőségét az épületbe történő belépéskor biztosítjuk. Az épület takarítására és fertőtlenítésére fokozott figyelmet fordítunk. Kérem Önöket, hogy az épületben való tartózkodás során figyeljenek a személyek közötti biztonságos, 1,5 méteres távolság megtartására.
A beiratkozás gimnáziumunk első emeletén, az alábbi tantermekben lesz:
7. H (hat évfolyamos) | 12-es terem (of.: Kissné Ignáth Tünde) |
9. A (általános tantervű) | 13-as terem (of.: Kiss Zoltán) |
9. B (emelt informatika, matematika) | 14-es terem (of.: Barabás Katalin) |
9. D (emelt dráma) | 15-ös terem (of.: Fodorné Szabó Valéria) |
9. E (emelt angol) | 16-os terem (of.: Demeter Endre) |
A beíratást a bejövő osztályok leendő osztályfőnökei végzik.
A beiratkozáshoz az alábbi dokumentumok eredeti példányára van szükség:
- A tanuló jelenlegi diákigazolványa
- A tanuló személyi igazolványa
- A tanuló lakcímkártyája
- A tanuló TAJ kártyája
- A tanuló adókártyája (amennyiben nincs, az adóhatóságnál be kell szerezni),
- Az okmányirodában kapott NEK azonosítót tartalmazó adatlap (diákigazolvány igényléséhez elengedhetetlen)
- A tanuló általános iskolai bizonyítványa
- A kitöltött egészségügyi nyilatkozat
- A háziorvosi összefoglaló, krónikus betegség esetén a legutóbbi lelet is
Tájékoztatom Önöket, hogy 2020. június 15-től megnyílik az elektronikus beiratkozás lehetősége is a KRÉTA rendszer e-Ügyintézési felületén keresztül. Gyermeke adatait beküldheti iskolánkba a „Beiratkozás középfokú intézménybe” (BKI) folyamat segítségével. Erre 2020. június 21-ig van lehetősége. Online beiratkozásnál a fent felsorolt dokumentumok csatolása szükséges.
Az elektronikus beiratkozás elvégzését megkönnyíti az alábbi részletes segédanyag:
Az elektronikus beiratkozás menete.Ettől függetlenül kérem, hogy az ügyintézések megkönnyítése érdekében a személyes megjelenést igénylő beiratkozást részesítsék előnyben!
A tanuló a diákigazolvány igénylésére vonatkozó kérelmét a Nemzeti Egységes Kártyarendszer adatlapot is beleértve (NEK-adatlap) szülője vagy törvényes képviselője útján az igénylési cím megjelölésével a beiratkozást követően, későbbi időpontban is benyújthatja. Kérjük, a nyár folyamán erre kerítsenek sort, mivel a diákigazolvány igényléséhez ez elengedhetetlenül szükséges. Az adatlap leadható az iskolában 9-12 óra között, eljuttatható postai úton az iskola címére vagy digitális formában az eotvos@tujvaros.hu e-mail címünkre. Kérem, vegyék figyelembe azt is, hogy a diákigazolványok elkészítése legalább 1 hónapot vesz igénybe.
Iskolánk lehetőséget biztosít arra, hogy amennyiben a beiratkozásra rendelkezésre álló időben a szülő vagy a törvényes képviselő a KRÉTA használatával nem tudja megküldeni a beiratkozáshoz szükséges adatokat, akkor a személyi azonosításra alkalmas iratokat a 2020/2021. tanév első napján is bemutathassa.
Tiszaújváros, 2020. június 05.
Szaniszló László
mb. intézményvezető